۱۳۹۰ فروردین ۴, پنجشنبه

مقایسه فروش فیلم اخراجی ها 3 با جدایی نادر از سیمین قابل قبول نیست.


.........................................??????............................................


دیدم که دارن دو فیلم اخراجی ها 3 و جدایی نادر از سیمین رو با هم از نظر فروش مقایسه میکنن. این اصلا مورد قبول کسی نیست که این دو فیلم رو مقایسه کنند.
علتش چیه تفاوت این دو از بساری جهات هست. مثل اینه که شما بخواید علم یک دانشمند مثل هاوکینگ رو با جادوگری های دیوید کاپرفیلد مقایسه کنید! اصلا دو چیز مجزا هستن . ربطی به هم ندارن.
حالا فرق این دو فیلم چیه؟

1) فیلم اخراجی ها یک فیلم هست که از طرف دولت حمایت میشه و برای اینکه فروشش بالا دیدهه بشه حاضره هرکاری بکنه. مطمئن باشد بعد از 13 بدر یک بودجه به مدارس میدن که دانش آموز ها رو ببرن این فیلم رو نگاه کنن!!
در صورتی که  جدایی نادر از سیمین به عنوان رقیب اخراجی ها از طرف دولت تعیین شده!

2) فیلم اخراجی ها یک فیلم کمدی هستش که تقریبا همه هنرپیشه های طنز رو جمع کرده . خیلی ها به محتوای طنز توجه نمیکنن و فقط برای خنده میرن این فیلم رو میبینن. در صورتی نه نادر نه سیمین هیچ جاشون شبیه طنز نیست!

3) حکومت از همون اول قصد داشت یک رقیب برای اخراجی های 3 درست کنه که آمار مقایسه اون 2 فیلم دولت رو برنده اعلام کنه و به همین دلیل به یک فیلمی مجوز پخش میده که طبق توضیحات بند 2 (بالا) از لحاظ فروش نتونه با اخراجی ها مقابله کنه !

در کل حتی اگر جدایی نادر از سیمین پر فروشتر از اخراجی ها هم باشه ولی مقایسه این دو فیلم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر